Technologická společnost Hisense byla nepřehlédnutelnou součástí šampionátu EURO 2020. Sázka na sportovní marketing se vyplatila – dodávky špičkových laserových televizorů této značky vzrostly v první polovině roku 2021 více než desetkrát.
Před pár dny skončila největší fotbalová událost roku, EURO 2020 a odložené 16. mistrovství Evropy ve fotbale má svého vítěze. Po dramatickém finálovém zápase na londýnském stadionu Wembley zvedla trofej Itálie a stala se šampionem. Nejsledovanější sport světa ale byl i skvělou příležitostí pro oficiálního sponzora, společnost Hisense, která letošní EURO spojila s podporou svých laserových televizorů. Logo přední celosvětové firmy tak měly na očích stovky milionů diváků, sledujících fotbalová utkání nejen na stadionech, ale především u televizních obrazovek.
![](https://www.menhouse.cz/tmp/18266_0_800_1626784950.png)
Sportovní marketing je nepostradatelnou součástí globalizační strategie společnosti Hisense již řadu let – Hisense se objevil už na šampionátu EURO 2016 i na MS ve fotbale v roce 2018. Spojení se sportem – zejména s fotbalem – je cestou, jak přitáhnout značnou pozornost veřejnosti Ale také způsobem, jak zvýšit známost produktů, představit technologie i navázat partnerství s mnoha globálními obchodními partnery.
Od ledna do června 2021 se celosvětové dodávky laserových televizorů Hisense (s výjimkou čínského trhu) zvýšily ve srovnání se stejným obdobím loňského roku více než desetkrát.
![](https://www.menhouse.cz/tmp/18263_0_800_1626784947.jpg)
Právě díky sportovnímu marketingu zaznamenaly laserové televizory velký úspěch ve Spojených státech, Austrálii, Jižní Africe, Dubaji, Francii i na dalších klíčových trzích evropského trhu. Speciálně pro náročný dubajský trh vznikl originální high-tech laserový televizor se zlatým rámem. Mezi věrné klienty Hisense patří členové dubajské královské rodiny, slavní zpěváci i firmy. Laserové televizory Hisense najdete ale i na významných místech od golfového klubu v Arabian Ranches až po Sheikh Zayed Road.
Sportovní marketing se promítl i do kampaně „Tvůj dům, tvůj stadion“, připravené k příležitosti šampionátu v Čechách a na Slovensku. „Naším hlavním cílem v České a Slovenské republice je zvýšit povědomí o značce Hisense, seznámit cílovou skupinu s produkty, funkcemi a technologiemi spotřebičů i s příběhem značky. A dlouhodobě budovat a propojovat značku Hisense se sportem a jeho podporou,“ dodává Dávid Stirber, Brand Manager značky Hisense pro ČR a SR.
![](https://www.menhouse.cz/tmp/18264_0_800_1626784948.jpg)
Do konce roku 2020 vzrostly kumulativní tržby z prodeje laserových TV v zahraničí meziročně o 120 %. Společnost Hisense si udržela nepřetržitý růst a pokračovala v rozšiřování trhu i v době, kdy odvětví v roce 2020 brzdila pandemie.
Už v roce 2014 uvedla společnost Hisense první laserovou TV na světě. Výzkum technologie trval 7 let.
V letošním roce pak na prestižním veletrhu spotřební elektroniky CES představila zcela novou obrazovou technologii TriChroma Laser TV využívající tři laserové paprsky pro ještě živější a jasnější barvy než předcházející generace laserových TV. Dokáže jako první pokrýt více než 90 % barevného spektra viditelného lidským okem a v současnosti představuje v kategorii velkých TV absolutně nejvyšší standard.
![](https://www.menhouse.cz/tmp/18265_0_800_1626784949.png)
Jen v oblasti laserových TV, které jsou pro společnost Hisense prioritou, požádala o 1 366 celosvětových patentů a jejím cílem je do pěti let podpořit vývoj odvětví laserových televizorů sdílením patentů, technologií a práv duševního vlastnictví s dalšími společnostmi v oboru.
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Je čtvrtým největším výrobcem televizorů na světě. Skupina zaměstnává více než 80 000 pracovníků téměř po celé planetě. Tato společnost působí prostřednictvím 54 zámořských obchodních společností, 16 výzkumných center a 16 výrobních závodů ve více než 130 zemích.
Více informací: www.hisense.cz, global.hisense.com
Zdroj foto a video: Hisense.cz